KHMS Politikk

Kvalitetspolitikken er bestemmende og forpliktende for alle som arbeider i FMV. Tillit er avgjørende i alle våre kunderelasjoner. Vi vil at våre kunder skal kunne stole på at det vi sier stemmer med det vi gjør.    

  • FMV skal styrke sitt renommé som en pålitelig leverandør. Bestemme og treffe tiltak angående relevante interesseparters rimelige forventninger og krav.
  • Oppdrag skal gjennomføres feilfritt og uten personskader, og utføres i samsvar med gjeldene lover, forskrifter og krav fra myndigheter.
  • Alle krav til kvalitet skal ivaretas, kontinuerlig forbedring i alle ledd og på alle nivå i bedriften skal kunne spores
  • Innholdet av KHMS systemet skal være kjent av alle medarbeidere og alle skal være klar over sin egen rolle i gjennomføringen av dette

HMS-politikk

  • FMV skal være en bedrift hvor de ansatte trives og har et godt og åpent arbeidsmiljø, som fremmer utveksling av ideer, kompetanse og erfaringer.
  • Dette skal vi oppnå gjennom synlig lederengasjement, gjennomføring av systematiske internkontroll tiltak, risikoevalueringer og tiltak for kontinuerlig å identifisere og redusere helsefarer og miljørisiko
  • Vi skal ha en «nullfilosofi» i forhold til skader og ulykker.

Miljø-politikk

  • FMV forplikter oss til å begrense negativ påvirkning på det ytre miljø fra våre aktiviteter gjennom bærekraftig ressursbruk.
  • Vi forplikter oss til kontinuerlig å forbedre vårt miljøsystem og forebygge forurensing.
  • Vi forplikter oss til å tilfredsstille aktuelle lovbestemte krav og andre krav som organisasjonen pålegger seg angående dens miljøaspekter.
  • FMV skal ha en «nullfilosofi» i forhold til miljøskader og ulykker.